5 maja 2016

4

Hej! 

Dzisiaj tak słoneczny dzień, że nie mogę się oprzeć, aby udać się na plażę na spacer. Mam wolne od pracy i uczelni, tak więc czekam, aż mój facet wróci z pracy i lecimy na obiad i przechadzkę do Gdyni. Naprawdę, cudownie jest mieszkać nad morzem, zwłaszcza w sezonie letnim ma to swój urok. Może uda mi się zrobić jakieś fajne zdjęcia na bloga.

Wczoraj jak pisałam wybrałam się na promocje do Rossmanna, ale dużo już nie udało mi się zdobyć. 





Pomadki myślę, że przydadzą się teraz idealnie, latem fajnie podkreślić mocniej usta do każdej zwiewnej stylizacji. Czerwień z Rimmela (nr.170) i róż z Wibo (nr.3).

Jeśli chodzi o lakiery do paznokci, od jakiegoś czasu zaczęłam robić sobie hybrydę i zaopatrzyłam się w zestaw Semilaca. Jest to bardzo wygodna sprawa, zwłaszcza przy moim trybie życia w biegu, gdzie z uczelni lecę do pracy. z pracy na siłownię i jestem w domu wieczorami. Przez 2,3 tygodnie nie muszę martwić się o schnięcie lakieru. Może niedługo dodam Wam post jak wygląda aplikacja hybrydy, chciałybyście? 

Mimo wszystko nie mogłam się nie skusić na zakupienie lakierów o połowę taniej, może się przydadzą. Zdecydowałam się na klasyczną biel z firmy Eveline i czerń z Miss Sporty. 


No ale czas na PROMOCJE!

Jeśli któraś z Was chce kupić sobie wiosenne buty, proponuję udać się na stronę www.czasnabuty.pl, tam na całą kolekcję VICES promocja -20%.


Buty również taniej kupimy w Reserved! Gdzie wszystkie są przecenione 20%


Zapraszam też wszystkich na stronę Bershki, gdzie codziennie są jednodniowe wyprzedaże 50%, trwające 24h. Można znaleźć naprawdę fajne ubrania! Ta promocja działa tylko online.



No i oczywiście, zapraszam do korzystania z trwających dalej promocji, z poprzedniego postu.

Ja zabieram się za drugie śniadanie, a potem ubieram się i lecę korzystać z pięknego słońca!

Wam również życzę miłego dnia!


xoxo


4 komentarze:

  1. świetne kosmetyki :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja złowiłam dwie pomadki :)
    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta pomadka, mega kolor! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam błyszczyk! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń