24 czerwca 2016

17


Hej Wam!

Kolejny tydzień minął, kolejny weekend przed Nami! Tym razem upały! Macie jakieś plany na nadchodzące dni? Ja jadę odwiedzić rodziców i znajomych, do mojego rodzinnego miasta. Jednak myślami jestem już tydzień dalej, jako, że wybieram się na Opener'a, nie mogę się już doczekać! Ktoś z Was też się wybiera? :)

Sezonowe wyprzedaże trwają pełną parą!

Na zalando.pl kupimy rzeczy do -50% taniej! ->LINK<-


Również Stradivarius przygotował dla Nas letnie wyprzedaże! Promocje obowiązują na stronie www jak i w sklepach stacjonarnych!


Oprócz wyprzedaży czekają na Nas różne inne promocje!

Między innymi czasnabuty.pl po raz kolejny ma dla Nas rabat -20% przy zakupach przez ten weekend!


DeeZee.pl również ma dla Nas rabat na całe zamówienie, jednak tutaj otrzymamy -33% zniżki!!


Jeśli tu nie znajdziemy butów dla siebie, możemy udać się na stronkę pantofelek24.pl tam na hasło: WAKACJE20 otrzymamy rabat -20% !



Selfieroom.pl w podziękowaniu za 20 tysięcy obserwatorów na facebooku, na hasło: FB20000 daje nam zniżkę 20% na całe zakupy!


Także dziewczyny, zachęcam do zakupów! Lato przyszło pełną parą, także nowe ciuszki na pewno się Nam przydadzą!

Po raz kolejny zapraszam Was na funpage na facebooku, gdzie codziennie, na bieżąco nowe promocje!
-> LINK <-


Miłego weekendu!

xoxo


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam wyprzedaże <3
    Może akurat dzięki tobie upoluję coś za niższą cenę ? Lecę na stronki,a Tobie zyczę miłego wieczoru ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej, dziękuję za miły komentarz! :)

      Usuń
  2. hej, to jest to co każda z nas kocha... promocjeee :D Ale czasem jest tak, że szyld z napisem "SALE" oznacza również, brak naszego rozmiaru lub nic jiz praktycznie nie ma na półkach :/ Ale i tak można coś "upolować"
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do mnie na bloga ;) Mam nadzieję, że ci się spodoba :D
    _____________________________
    http://libena-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że się podoba, zapraszam częściej! :)

      Usuń
  3. Ja kupiłam sobie balerinki na pantofelku, naprawdę super sprawa, bo były prawie stówkę tańsze niż zwykle. Następnym razem upoluję sobie jakieś szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowo "wyprzedaż" działa na mnie jak środek pobudzający: nie ważne co by się nie działo, od razu muszę lecieć i sprawdzić co można taniej kupić. Czasami tego żałuję, jak okazuje się, że kupiłam coś, co jest mi zupełnie niepotrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukając promocji używam aplikacji mobilnej, która pokazuje mi wszystkie aktualne oferty, dzięki czemu nigdy żadnego smakowitego kąska nie przegapiłam. Gorąco zachęcam do pobrania jej na swój telefon - Kliknij tutaj żeby to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak wy, ja czekam na wyprzedaże znanych marek. Nawet już się pojawiły. Ostatnio buty oglądałam, na różne okazje można sobie kupić. Zawsze cena w dół, to cieszy.

    OdpowiedzUsuń